4.8
Based on 9 Reviews
AYA HUASCA
2 oktober 2023

Hele fijne DJ school die mij een kickstart gegeven heeft in het starten met DJ'en! Het was een hele praktische opleiding, waarbij je niet de hele tijd in de schoolbanken zit, maar vooral ook lekker achter de draaitafels bezig bent. Daarnaast ook kansen gekregen om ervaring op te doen en te oefenen in de praktijk! Zeker een aanrader voor als je net start met het DJ'en! :)

Tamara Hersevoort
20 september 2023

Super fijne en gezellige DJ school met enthousiaste docenten die weten waar het om "draait" . Heb er een leuke tijd gehad samen met andere dames. Zeker een aanrader!

Priscilla Wassenaar
13 september 2023

Super leuke DJ school met hele enthousiaste gemotiveerde leraren, ik heb tijdens mijn DJ opleiding alle fijne kneepjes geleerd over het vak! Alle apparatuur is aanwezig, de ruimte is netjes ingericht het echte club gevoel komt naar boven ondertussen al op meerdere feesten mogen draaien. Zeker een aanrader om even een kijkje te nemen!

Miranda Hoenjet
13 september 2023

Fijne DJ school met goede apparatuur en les van professionals.

Dan Clox
5 maart 2022

Alle kennis en kunde aanwezig om op een zeer leuke manier en professionele wijze je DJ skills te mogen ontwikkelen. ook de producer opleiding is een aanrader! de leraren zijn ten aller tijde bereid je te helpen. ook tijdens alle corona perikelen is er alles aan gedaan om klassikaal te kunnen blijven lesgeven ging dit niet dan ging het online. kortom aanrader om hier op les te gaan.

edwin faas
5 juli 2021

Als je dan toch weer naar school moet......is dit een leuke manier.....mooie spullen en enthousiaste leraar 😃👍

Lexikan De Kock